من قلب یخی نمیخواهم

ای کاش صفحه ی خشک روبروی تو بیان کند احساس لطیف و له شده ی مرا

امروز هوا سرد بود..

از کلاس برگشتم رفتم تو اتاقم هنوزم سردم بود...

سریع رفتم گوشیمو نگاه کردم شاید یه اس ام اس داده باشه بازم سرد بود...

چیزی ندیدم هیچییییی یکم گرم شدم اما فقط از درون..

خودم بهش اس ام اس دادم شک داشتم که جواب بده...

تقریبا نیم ساعت گذشت خبری نشد بغض باز اومد سراغم...

همون موقع دختر داییم زنگ زد حوصله نداشتم اما جوابشو دادم..

بهش گفتم آ... میره...؟ 

گفت آره همین الانم هستش...

هنوزم سردم بود اما...

اما با شنیدن اون حرف داغ شدم... آتیش گرفتم...

وقتی من بهش اس ام اس دادم اون جواب نداد در صورتی که گوشیش روبروش بود...

آ...؟

حالا فهمیدی چرا نمیخواستم بهت عادت کنم؟

اما عادت کردم...

تویی که همیشه میگفتی میترسی ولت کنم

حالا کی سرد شده من یا تو..؟ 

ایندفعه حرفمو اومدم اینجا بزنم دارم گریه میکنم

اما اصلا نگران نیستم کسی بگه اگه میخوای گریه کنی قطع کن..

نمیدونم این چیزا رو میخونی یا نه اما به هرحال..

من حرفا رو وقتی نمیتونم بگم تایپ میکنم...

فقط توروخدا نخند به حرفام..

روزی  ۲تا اس ام اس چیزی ازت کم نمیکنه..

اما اونی که همش میگفتی بهش که دوسش داری رو یه دنیا خوشحال میکنی..

خد



نظرات شما عزیزان:

اونی که دوسش داری
ساعت20:49---14 بهمن 1391
تو همش 14سالت بود من واسه هوس دوست نداشتم من فقط میخواستم دیگة آواکس نای اخه اونجا جای امسال تو نبود خیلی گرگای کثیفی توش بودن وقتی سکونتتو تو اتاق خودم دیدم که فقط پی وی میدی به اینو اون خدام در اومد دوس نداشتم کسی باهات باشه که ازت سوأستفاده بکنه من تورو اولش به چشم عشق نمیدیدم فقط به چشم یه دوسته کوچولو میدیدم که دارم بهش کمک میکنم بعد دوس داشتنم شروع شد بعد هم وابستگیم باورم نمیشود ولی هفته ها بود واسه اینکه صداتو بشنوم له له میزدم تا اینکه باورم شد که ما به هم نمیرسیم بخدا ما فقط یه خواب خوب داریم میبینیم. اما دوس داشتنه من به تو یه ذره هم کم نخواهد شد <3 موست دار تو آریا

اونی که دوسش داری
ساعت20:48---14 بهمن 1391
تو همش 14سالت بود من واسه هوس دوست نداشتم من فقط میخواستم دیگة آواکس نای اخه اونجا جای امسال تو نبود خیلی گرگای کثیفی توش بودن وقتی سکونتتو تو اتاق خودم دیدم که فقط پی وی میدی به اینو اون خدام در اومد دوس نداشتم کسی باهات باشه که ازت سوأستفاده بکنه من تورو اولش به چشم عشق نمیدیدم فقط به چشم یه دوسته کوچولو میدیدم که دارم بهش کمک میکنم بعد دوس داشتنم شروع شد بعد هم وابستگیم باورم نمیشود ولی هفته ها بود واسه اینکه صداتو بشنوم له له میزدم تا اینکه باورم شد که ما به هم نمیرسیم بخدا ما فقط یه خواب خوب داریم میبینیم. اما دوس داشتنه من به تو یه ذره هم کم نخواهد شد <3 موست دار تو آریا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,ساعت 17:7 توسط ستایش| |


Power By: LoxBlog.Com