من قلب یخی نمیخواهم

ای کاش صفحه ی خشک روبروی تو بیان کند احساس لطیف و له شده ی مرا

من تو زندکیم خیلی چیزا از خدا خواستم اما نداد..

دلم به حرف بقیه خوش بود که میگفتن حتما میخواد بهترشو بهت بده...

بهترشم داد واقعا!!!

سرطان...

بار اول که فهمیدم مریضم خیلی ناراحت شدم که البته عادیه...!

اما الان... خوشحالم و دلم میخواد زودتر بمیرم.. میپرسی چرا؟؟؟

چون کم کم دارم از آریا جدا میشم. باور کنید من اینو نمیخوام اون میخواد و من نمیتونم کاری کنم...

نمیدونم چه اتفاقی داره میفته...

خدایا!!! میشنوی؟

من چه گناهی کردم که زندگیم اینطوریه؟ بنده ی خوبی نبودم برات؟

باشه قبول... ولی تو که خوبی.. کمکم کن...

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت22:33---8 اسفند 1391
سلام آبجی جونم خوبی؟

masoumeh
ساعت1:10---8 اسفند 1391
سلام
دوست عزیز
وبلاگ باکلاسی داری به منم سربزن ولینکم کن لینکت کردم ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:,ساعت 14:46 توسط ستایش| |


Power By: LoxBlog.Com