من قلب یخی نمیخواهم

ای کاش صفحه ی خشک روبروی تو بیان کند احساس لطیف و له شده ی مرا

 عاشقونه نگام نکن نزار دوباره بشکنم...

نزار تو این غروب سرد از همه چی دل بکنم ...

نزار صدای نفسات بغض صدامو بشکنه...

که این سکوت لعنتی تنها ترین حرف منه...

با نامهربونی نگات چشامو بارونی نکن...

واسه یه عشق بی دلیل قلبمو قربونی نکن...

نگاه سردمو ببین دیگه دل ازت نمیبره...

هیشکی واسه عاشق شدن قلب یخی نمیخره...



نظرات شما عزیزان:

فرشته غم
ساعت10:51---12 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبي داريد خوشحال ميشم به من هم سر بزنيد
راستي من هر چي تلاش ميكنم نمي تونم با اين سايتhttp://www.sabalink.loxblog.com/?c=n تبادل لينك كنم ميشه يادم بديد


نیلوفر
ساعت18:58---9 اسفند 1391


آریا
ساعت7:37---29 بهمن 1391
سلام
وب زیبایی داری.
شاد باشی
وقت کردی به من سربزن


behzad
ساعت22:39---24 بهمن 1391
hi I am behzad
I have a freezingheart and this is very good.
but you tell that I dont want freezingheart , why? mamnon misham linkam koni


مــــــــــــــــحسن
ساعت21:37---19 بهمن 1391
سلام لینگت کردم

MoHaD3
ساعت14:53---19 بهمن 1391
سلام عزیزم وب زیبایی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی ونظرت رو بگی اگه باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن...موفق باشی عزیزمممممممممم...shahinormohad3.LoxBlog.Com

مــــــــــــــــحسن
ساعت1:36---18 بهمن 1391
سلام وبلاگ واقعا قشنگ وجالبی داری وقت کردی به من یه سر بزن اگه دوست داشتی لینگمکن

vampair
ساعت17:33---14 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری لینکت کردم به منم سر بزن

شبنم
ساعت0:52---30 دی 1391



__ (¯ `•?.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)

(¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

___|___|___|_____|___|___|___|___|__

__|___|___|____|___|___|____|__|__

___|___|___|____|___|___|_|__|___

__|___|___|____|___|___|___|___|_



اپـــــــــــــم

بــــــــــــــدو بـــــــــــیـــــــــــــــــ ــــا

نظر یادت نره


شبنم
ساعت13:04---25 دی 1391
سلام ستایش جووووونم خیلی خوب بود امیدوارم موفق باشی عزیز دلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398برچسب:,ساعت 17:21 توسط ستایش| |


Power By: LoxBlog.Com